Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2009 21:53 - Анелия - добрата, лошата ( текст )
Автор: pilinci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2838 Коментари: 0 Гласове:
0



Не съм съблечена,
на теб ти се привижда!
Не съм пияна,
но ще стана ако искаш!
Добра не ме наричай,
само заблуждавам!
Виж как едно момиче,
лошо се представя.

Едно момиче сваля дрехите
и сваля маските-да не свали и теб?
Не ме познаваш забуждаваш се!
Не съм пияна, не, но пак възползай се.

Пр.Добрата в мене спи,а лошата те чака!
Сега уцелил си с нея сам да си.
Да видиш лошата какви неща обича.
Ела и виж лудостта съблечена!
Добрата в мене спи,а лошата те чака!
Сега уцелил си с нея сам да си.
Да видиш лошата какви неща обича.
Ела и виж лудостта съблечена!

2.Не сам съблечена,
но мога и да стана!
Зависи как и от кого
съм пожелана!
Не знаеш колко грешки
мога да направя!
Виж как едно момиче
лошо се представа.

Едно момиче сваля дрехите
и сваля маските-да не свали и теб?
Не ме познаваш забуждаваш се!
Не съм пияна, не, но пак възползай се.

Пр.Добрата в мене спи,а лошата те чака!
Сега уцелил си с нея сам да си.
Да видиш лошата какви неща обича.
Ела и виж лудостта съблечена!
Добрата в мене спи,а лошата те чака!
Сега уцелил си с нея сам да си.
Да видиш лошата какви неща обича.
Ела и виж лудостта съблечена  


Тагове:   текст,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pilinci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2810998
Постинги: 133
Коментари: 1030
Гласове: 449
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол