Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2015 10:52 - Ямбола, града голяма
Автор: lubara Категория: Туризъм   
Прочетен: 8774 Коментари: 22 Гласове:
13

Последна промяна: 18.04.2015 10:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  На Великден се разходихме до Ямбол. Ако не се броят десетте месеца, които изкарах войник в артилерийската батарея, това ми беше второто идване в града.

image

                   Аз съм вторият от дясно, прав. Какво ли правят тези момчета сега? Дойдох от Спортната школа на втората година, чак накрая ме разбраха какъв съм, диванетата... От града си спомням само парка, където пиехме бира и бягахме от комендантските. четиридесет и три години от тогава...

image

               Първо посетихме манастира край село Кабиле. Имаше много хора, дошли като нас в това хубаво време. Има едно аязмо с лековита вода, наляхме си шишенце, запалихме свещичка, миросаха ни и ...хайде към Ямбол.

image

                         Много ведра и симпатична монахиня, и млада, при това.

image

      Дворчето е добре поддържано, манастирът се намира всред върбите на една голяма нива.

image

                       Колата паркирахме в МОЛ-а, който още не е открит. И в центъра видяхме голям ремонт, ама ще стане, надявам се. Това е Безистена, тържище, построено около 1500-та година. Впечатляващо...

image

                 Влязохме в театъра, а това е една приятелка, май още от този блог, или от Фейса, няма значение. :)

image

                 На гърба, или на челото на театъра, обядвахме в това заведение. Агнешка чорба нямаше, затова хапнахме пържен шаран. Изпихме две малки бири, не беше зле менюто. И се запътихме към парка, да ни се смели храната.

image

                Край входа на парка снимах тази красива къща, паметник на културата била. Егати културата, си рекох, тя си плаче за основен ремонт... А е прекрасна!

image

                      Река Тунджа беше много мързелива, то си и беше жега...

image
      
                              Шадраванът, има и езерце накрая, но ни мързеше да отидем до там.

image

                               Централната алея, това дърво не си знае годините, навярно.

image

                                             Много интересни виолетови цветове.

image

                   И накрая минахме покрай тази красива църква, " свети Николай Чудотворец".

                  Ами това е. Десет часа, двеста и шестдесет километра. Вкъщи ни очакваха червени яйца и козунак, агнешкото го метнахме във фурната на следващия ден.
                  До скоро, пътешественици!
                  




Гласувай:
13



1. leonleonovpom2 - Поздрави!
18.04.2015 11:15
И аз бях година там, в артилерийския полк, за година, горе долу в този период-76-та година Кой знае каква разорана целина е сега дивизията?!
цитирай
2. toninabog - Поздрави!
18.04.2015 15:17
Чудесно разказваш! Чудесните" виолетови цветове" са магнолия.
цитирай
3. lubara - Поздрави, Иване!
20.04.2015 09:23
Иване, не са ми най-прекрасните спомени от тези десет месеца, но пък всичко лошо от казармата най-бързо се забравя! И друго, за някакви извращения аз лично не мога да си изкривя душата, че е имало. Виж, простотиите бяха достатъчно много. Ама те като че ли са само в казармата...
цитирай
4. lubara - Поздрави, toninabog!
20.04.2015 09:24
Тони, че един биолог ако не знае, кой тогава! Честита пролет и хубаво идващо лято ти желая!
цитирай
5. syrmaepon - Амма ти май си бил войник на много ...
20.04.2015 10:48
Амма ти май си бил войник на много места? И сега обикаляш подир спомените си ).
Приятни разходки ти пожелавам тогава )
цитирай
6. lubara - Поздрави, syrmaepon!
20.04.2015 12:41
Сирма, в София, Сливен и Ямбол. Но пък служих точно двадесет и два месеца!
цитирай
7. katan - Ех, Любо!
20.04.2015 20:20
Тези спомени! Остаряхме ли толкова?:)
Вие бяхте най-привилегировани /вашият набор/.
Служихте по-малко от другите:).
Без да пишеш кой си в редицата те познах:).
Значи не сме остарели толкова, а:)?
Поздрави!
цитирай
8. lubara - Поздрави, katan!
21.04.2015 08:48
Катя, така е, синовете на първенците трябваше да отидат на море. Аз отидох нощна смяна в Полиграфическия. Иначе на снимката съм без очила, счупих ги и чаках уволнението, за да си направя нови.
Готова ли си, време е да се видим!
цитирай
9. lubara - Към анонимен
25.04.2015 09:32
Дела Раи пише стихове и е от София... Това е https://www.facebook.com/profile.php?id=100006229683478&fref=ts
цитирай
10. lubara - Поздрави, анонимен!
27.04.2015 13:02
И двете познавам задочно, може и да е една и съща дама, не знам. Но от тук виждам, че говори за себе си, че е издала 24 книги. Малко множко за действаща актриса... http://wonder.blog.bg/profile.php

А сега видях, че във Фейсбук Дела Раи е приятелка с Даниела Райчовска...
цитирай
11. anwel - Със закъснение от няколко месеца съм тук
16.09.2015 15:42
По някакво недоглеждане съм пратил инфото за Блог,бг в спам и не виждах кой кога публикува. Преди малко забелязах и ето ме пак тук. За тази твоя разходка из Ямбол научих от Фейса, но не предполагах, че и тук ще има писано, а то било още по-интересно. Знае,че и аз съм служил в Ямбол, но на "Летището" и в града влизахме само по време на градска отпуска. Тази твоя поредица от снимки изгледах с интерес - много отдавна не съм бил в Ямбол. А за Кабиле - единственият ми спомен е от "Таушан" тепе, където правехме стрелби, но до там се отиваше само на марш на скок. Таушан тепе - Зайчи връх - южно над Кабиле.
цитирай
12. lubara - Поздрави, anwel!
17.09.2015 08:07
Андрей, едно време блогът си беше най-доброто място за споделяне и комуникация. Но фейсът го измести и затова напоследък тук не съм много активен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubara
Категория: Изкуство
Прочетен: 4575205
Постинги: 689
Коментари: 9099
Гласове: 19614
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031