Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2009 22:33 - Анелия - готов ли си ( текст )
Автор: pilinci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4326 Коментари: 0 Гласове:
0



Виждаш да танцувам..
Мислиш, че ще бъде лесно.
Аз те гледам, но и тайно
се питам още нещо.
Продължаваш да ме искаш..
Бъди готов за после.
Щом желаеш да съм твоя
ти постарай се още..
Днес ще съм във съня ти -
грешен като моя.
Питам се дали готов си вече
да бъда твоя..


Припев:
Ти, готов ли си да кажеш "да"
и да опиташ с мен сега?
Със твойто "да" печелиш мен,
но всяка друга чува "не".

Готов ли си да кажеш "да"
и да опиташ с мен сега?
Ако решиш да кажеш "не"
печелиш всички, но губиш мен.


Искаш да ти кажа
"Тази нощ ще бъда твоя."
А сама дори не зная
какво да отговоря..
Днес ще съм във съня ти -
грешен като моя.
Питам се дали готов си вече
да бъда твоя..


Припев:
Ти, готов ли си да кажеш "да"
и да опиташ с мен сега?
Със твойто "да" печелиш мен,
но всяка друга чува "не".

Готов ли си да кажеш "да"
и да опиташ с мен сега?
Ако решиш да кажеш "не"
печелиш всички, но губиш мен.


Днес ще съм във съня ти -
грешен като моя.
Питам се дали готов си вече
да бъда твоя..


Припев:
Ти, готов ли си да кажеш "да"
и да опиташ с мен сега?
Със твойто "да" печелиш мен,
но всяка друга чува "не".

Готов ли си да кажеш "да"
и да опиташ с мен сега?
Ако решиш да кажеш "не"
печелиш всички, но губиш мен.


Тагове:   текст,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pilinci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2810276
Постинги: 133
Коментари: 1030
Гласове: 449
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол